موقع قف وناظر

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
موقع قف وناظر

اسلامي ثقافي حواء وادم موقع قف وناظر ملتقى العالمي مجلة قف وناظر منتدى عالمي فنانين ومشاهير نجوم علماء وموسوعه


3 مشترك

    Pillars of Islam

    فرفوشة صغنونة
    فرفوشة صغنونة
    فراشة ماسية
    فراشة ماسية


    :;91: رد: Pillars of Islam

    مُساهمة من طرف فرفوشة صغنونة الأربعاء 3 أغسطس - 23:05

    Pillars of Islam Ynyaoe10
    Pillars of Islam Ynyaoe11
    Pillars of Islam Ynyaoe12


    موقع قف وناظر |أفلام اون لاين منوعة|برنامج استضافة مفيدة|تحميل برامج|تحميل العاب|تحميل افلام أجنبية جديده|كل ماتتخيله ومالاتتخيله لدنيا الموقع العالمي قف وناظر www.abade.roo7.biz|اخبار نجوم الفن والمشاهير | بيع وشراء

    Pillars of Islam Ibc64710


     

    انا الدلع
    انا الدلع
    المديره العامه
    المديره العامه


    :;91: رد: Pillars of Islam

    مُساهمة من طرف انا الدلع الأحد 14 نوفمبر - 11:35

    thanx crazy love its a very nice topics ....


    موقع قف وناظر |أفلام اون لاين منوعة|برنامج استضافة مفيدة|تحميل برامج|تحميل العاب|تحميل افلام أجنبية جديده|كل ماتتخيله ومالاتتخيله لدنيا الموقع العالمي قف وناظر www.abade.roo7.biz|اخبار نجوم الفن والمشاهير | بيع وشراء
    Pillars of Islam IV086839
    Crazy Love20
    Crazy Love20
    مستشارين الادارة العامة
    مستشارين الادارة العامة


    :;91: رد: Pillars of Islam

    مُساهمة من طرف Crazy Love20 الإثنين 8 نوفمبر - 21:12

    Die eerste is die plig van die mensdom?.
    Die eerste plig van die skepping is die eerste sogenaamde karakter te gewees het met die profeet, die vrede op hom wees, om Maäs bin Jabal, kan 'n God, want, toe hy gestuur na Jemen, het hy gesê (Jy sal kom om' n paar mense van die boek, sodat die eerste ding wat jy nooi hom getuig dat daar geen god behalwe Allah, en dat Mohammed is die boodskapper van Allah). Dit is die eerste plig van die mensdom te verenig God en getuig van Sy boodskapper, die vrede op hom, die brief. Die Eenheid van God, die Almagtige en Sy boodskapper, om die sertifikaat te vrede wees op hom, getrouheid tjeks, en follow-up wat 'n voorwaarde vir die aanvaarding van elke daad van aanbidding.


    موقع قف وناظر |أفلام اون لاين منوعة|برنامج استضافة مفيدة|تحميل برامج|تحميل العاب|تحميل افلام أجنبية جديده|كل ماتتخيله ومالاتتخيله لدنيا الموقع العالمي قف وناظر www.abade.roo7.biz|اخبار نجوم الفن والمشاهير | بيع وشراء

    Crazy Love20
    Crazy Love20
    مستشارين الادارة العامة
    مستشارين الادارة العامة


    :;91: رد: Pillars of Islam

    مُساهمة من طرف Crazy Love20 الإثنين 8 نوفمبر - 21:11

    Sommige mense sê dat die betekenis (daar is geen god behalwe Allah) Regie deur korrupte sekerheid op die dinge en die bekendstelling van 'n ware onsekerheid oor God, dit is skadelik en die voordelige en lewegewende en dodelik, en alles is nie beseer nie help dat Allah is die modus waarin die skade en voordeel?.
    Wat hierdie persoon sê om te sê minus, hierdie sin van die betekenis (daar is geen god behalwe Allah) en sy ware betekenis, wat bekend as die boodskapper van Allah, die vrede op hom, en Kafr hekel dat dit nie waardig van aanbidding, behalwe Allah, Die masjinerie is die sin van die effek, en kom ten volle werking tree, hierdie baie, en uit die bed in die sin verstrek word, en die sin van die gebou is gebou, en geplant in die sin van genade, Die God in die sin Maloh, wat Tolha enige harte en liefde en verering regtig nie verdien dit, maar God. Dit beteken daar is geen god behalwe Allah.

    Die geleerdes verdeel Tawheed in drie afdelings: die Godheid, die godheid, en die name van resepte, eenwording van die Godheid is die wys daar van Allah, die Almagtige, morele karakter en die koning en die meet, die standaardisering van goddelikheid is om uit Allaah in aanbidding en standaardisering van die name en eienskappe wat Allaah is wat moet wees om sy name en eienskappe te word bewys deur God, die Almagtige die waarheid van die vervorming is nie afgeskakel en verteenwoordig nie die conditioning.

    Sommige mag sê dat hierdie afdeling van die standaardisering van kettery. Maar sê die tekste in die unie te volg en ons het nie af te wyk van hierdie drie afdelings, en inferensie gebaseer op die dop en ekstrapolasie konstante selfs in die Koran, soos in die vers (wat oor die Kafr Ons tekens en gesê gegee rykdom en kinders ingelig die onsigbare of geneem om 'n verbond met die Here) Mary: 77 79. Die antwoord:: nie aan hierdie of dat. Want dit het Hy sê (en voeg by wat hy sê).

    Sommige sprekers het gesê: monoteïsme om te glo dat God een is in sy optrede, nie sy vennoot, en niemand in dieselfde plek vir hom, een in Sy eienskappe hou nie van hom, en hierdie afdeling van 'n minderjarige.


    موقع قف وناظر |أفلام اون لاين منوعة|برنامج استضافة مفيدة|تحميل برامج|تحميل العاب|تحميل افلام أجنبية جديده|كل ماتتخيله ومالاتتخيله لدنيا الموقع العالمي قف وناظر www.abade.roo7.biz|اخبار نجوم الفن والمشاهير | بيع وشراء

    Crazy Love20
    Crazy Love20
    مستشارين الادارة العامة
    مستشارين الادارة العامة


    :;91: رد: Pillars of Islam

    مُساهمة من طرف Crazy Love20 الإثنين 8 نوفمبر - 21:10

    Hoe was (daar is geen god behalwe Allah) wat alle vorme van eenwording?
    Is ingesluit alle vorme van standaardisering al, hetsy Baltdmn of verbintenis, sodat iemand sê (ek getuig dat daar geen god behalwe Allah) kom na vore dat dit wat bedoel word met die konsolidasie van aanbidding wat genoem word die eenwording van die goddelikheid wat vir die eenwording van die Godheid ingesluit is, want elke is ingesluit om die name en eienskappe te standaardiseer; omdat 'n persoon nie net bewus aanbid dat as gevolg van die aanbidding, as gevolg van sy name en eienskappe, so Ibrahim sê aan sy vader (O my vader het nie aanbid wat nie hoor nie en sien nie wat jy sing iets) Mary: 42. Die eenwording van aanbidding ingesluit die eenwording van die Godheid en standaardisering van die name en eienskappe.


    موقع قف وناظر |أفلام اون لاين منوعة|برنامج استضافة مفيدة|تحميل برامج|تحميل العاب|تحميل افلام أجنبية جديده|كل ماتتخيله ومالاتتخيله لدنيا الموقع العالمي قف وناظر www.abade.roo7.biz|اخبار نجوم الفن والمشاهير | بيع وشراء

    Crazy Love20
    Crazy Love20
    مستشارين الادارة العامة
    مستشارين الادارة العامة


    :;91: رد: Pillars of Islam

    مُساهمة من طرف Crazy Love20 الإثنين 8 نوفمبر - 21:10

    Geloof

    Sertifikate?
    Geloof (betuig dat geen god behalwe Allah en dat Mohammed is die boodskapper van Allah) is die sleutel tot Islam kan nie aansluit by Islam aan hulle alleen en dit is die profeet, die vrede op hom, Maäs ibn Jabal, kan Allah tevrede wees met hom wanneer hy gestuur na Jemen om die eerste om hulle te nooi die getuienis dat daar is geen god behalwe Allah en dat Mohammed is die boodskapper van God.

    Wat die eerste woord (die getuienis dat daar is geen god behalwe Allah), die erkende regte met sy tong en sy hart dat daar geen god behalwe Allah, reg, want die Almagtige God in die sin Maloh aanbidding en vergoddeliking. Die betekenis is nie god reg, maar Allah alleen, en hierdie sin wat ontken die getuienis, die verdediging is (nie god) en die bewys in (behalwe God) en God (die naam van Allah) in plaas van die nuus (nie) verwyder, en die waardering van die _ (geen ware God behalwe Allah nie ) is die aanvaarding van die tong na daardie het in Hom geglo die hart dat daar geen god behalwe die reg van die Almagtige God en dit sluit die opregtheid van aanbidding aan God alleen aanbid en ontken alles anders.

    En ons waardeer die nuus hierdie woord _ regs) toon die antwoord verstrek deur die verwarring oor wat baie mense vra: Hoe kan jy sê daar is geen god behalwe Allah, dat daar gode met aanbidding van Allah, die Almagtige God het hulle gode noem, gode en noem dit Abidha het gesê dat die Almagtige God (wat verryk hulle gode, wat hulle roep Allah, iets gekom het om die opdrag van jou Here) Hood: 101. Hy sê (nie met Allah 'n ander god) javahe: 39. Hy sê (en nie met Allah 'n ander god) Stories: 88. En hy (sal nie aanbid word nie ander gode naas Hom) Cave: 14. Hoe geen god behalwe Allah, met bewyse van goddelikheid aan ander as Allah te sê? Almagtige? En hoe dit kan bewys dat die goddelikheid van God is die Almagtige en die apostels aan hulle mense (Aanbid God Malcolm ander god) norme: 59 ..

    Die antwoord op hierdie probleem toon waardering vir die nuus in geen god behalwe Allah, ons sê: "Dit is dieselfde gode wat jy aanbid Allah is die gode, maar gode nietig is geen gode waar en het nie die regte dinge te goddelike, soos aangedui deur die vers (so dat God reg is en wat hulle eis sonder hom is vals en dat God is die Grote) Luqman: 30. Dit dui ook die vers (Het julle gesien Lat en Ussa, en Manat, die derde * ander * quantum * man vrou het, is dat indien die toedeling van onregverdige * Dit is slegs name wat jy en jou vaders Smeetmoha wat Allah het toe gestuur deur die Sultan!) Star: 19 23. Die betekenis van vrede wees op hom (wat jy aanbid naas Hom, maar slegs name wat jy en jou vaders Smeetmoha wat Allah het toe gestuur deur die Sultan) Yusuf: 40. So dit beteken (daar is geen god behalwe Allah) geen god behalwe Allah die Almagtige gode Soos vir die ander, wat beweer Olohitha Abidha nie werklik 'n vals god, godheid, maar die reg is die goddelikheid van God, die Almagtige.

    Die betekenis van die getuienis (dat Mohammed is die boodskapper van Allah) is die erkenning van die tong en die hart van die geloof dat Mohammed bin Abdullah al-Qurashi al-Hashemi boodskapper van Allah aan al van die skepping van die djinn en die mensdom soos Hy sê (Sê: "O mense, ek is die boodskapper van Allah vir julle almal wat het die koning van die hemel en die aarde is geen god maar Hy gee lewe en die oorsake dood, glo in Allah en Sy boodskapper, die reine profeet wat glo in God en sy woorde en volg hom, dat julle self kan lei;) norme: 58. Hy sê (Geseënd is Hy wat gestuur aan die kriterium te, sy kneg, kan 'n waarschuwer word) Maatstaf: 1. Die vereiste van hierdie sertifikaat die boodskapper van Allah, vrede te bekragtig op hom wees, wat hy vir ons gesê, en om te voldoen aan sy opdrag in 'n opdrag, en om te voorkom wat dit verbied, en beveel, en dit beteken nie aanbid nie God nie, behalwe soos voorgeskryf, en toepaslik, van hierdie sertifikaat ook nie glo dat die Boodskapper van Allah, kan Allah, seën op hom, wat nie aanbidding, en die profeet lieg nie, nie vir homself en vir ander iets van voordeel of skade behalwe wil van God, soos God gespreek het (Sê ek sê nie jy het skatte van Allaah, of vertel Ek julle Ek is die koning, maar volg wat geopenbaar aan my die betekenis): 50. Is 'n dienaar van wat is beveel om hom te volg, en God het gesê: (Sê: "Ek het nie julle skade nie rasionele Sê:" Ek sal jou nie beskerm my van Allah, of kan ek vind' n toevlug anders as Hom Alleen): 21 22. Die Almagtige sê (Sê ek het nie myself seer te maak nie, behalwe wat Allah wil, selfs as jy weet die onsigbare Acetkthert van goed en kwaad het my aangeraak en ek is net 'n waarschuwer en vir diegene wat Bashir glo) norme: 188. Dit is die betekenis van 'n sertifikaat (dat daar is geen god behalwe Allah en dat Mohammed is die boodskapper van Allah).

    In hierdie sin, weet dat dit nie is waardig van aanbidding is nie die boodskapper van Allah, die vrede op hom nie van mindere wesens, en dat die aanbidding is nie net God alleen (Sê dat my gebed en my slagoffer en my lewe en my dood aan God sonder maat, en daarom het ek beveel dat die eerste van die Moslems) beeste : 162. En regs, die vrede op hom, dat veroorsaak status wat geopenbaar deur God, die Almagtige, om dit, is dat Abd Allah en Sy boodskapper, vrede en seëninge op hom.


    موقع قف وناظر |أفلام اون لاين منوعة|برنامج استضافة مفيدة|تحميل برامج|تحميل العاب|تحميل افلام أجنبية جديده|كل ماتتخيله ومالاتتخيله لدنيا الموقع العالمي قف وناظر www.abade.roo7.biz|اخبار نجوم الفن والمشاهير | بيع وشراء

    Crazy Love20
    Crazy Love20
    مستشارين الادارة العامة
    مستشارين الادارة العامة


    :;91: Pillars of Islam

    مُساهمة من طرف Crazy Love20 الإثنين 8 نوفمبر - 21:10

    The five pillars of Islam on the following, not true Islam, one that does not have them:


    Testimony that there is no god but Allah and that Muhammad is the Messenger of God: namely, that recognizes the rights not to god in this universe is God and Creator of this universe but Allah, and there is no God of a second is no middle to worship and to worship God alone the Almighty and that Muhammad is a slave of Allah and His messenger to the message of Islam takes Muhammad peace be upon him what is to be taken by the rights and refrain from what was forbidden by Muhammad peace be upon him.


    Iiqam prayer: that the Muslim to perform the five daily prayers (Fajr, Zuhr, Asr, Morocco, dinner) a day specified in the timing and also ordered Muhammad (Messenger of God) to lead and get rid of prayer to God alone with no one else. And prayer is the backbone of the Islamic religion, the first thing that is asked for the Day of Resurrection when people are held accountable for their actions.


    Alms: to deduct a Muslim of his own money each year modicum (estimated at $ 2.5%) and must be the year has passed (that is, the money a full year without moving) from the bulk of a Muslim's wealth and pay the poor, the needy, the fall of this hypothesis for impoverished people who have neither something . Did not leave Islam for a Muslim freedom of action in this amount is set by the timeout, but the paths of eight Muslim can choose one of them to spend zakat.


    Fasting of Ramadan: the month of Ramadan, the duty of every healthy adult Muslim to fast every day this month, starting from the dawn prayer (before sunrise) until the muezzin calls to prayer Morocco then break the fast. Is not forbidden to a Muslim from eating and drinking, but refrain from idle talk and gossip and marital cohabitation, and smoking and fall of this hypothesis about who to Aigoy on fast as a disease the pain he has to take the drug or a sick stomach ulcers, which are not strong on the stomach empty of food and drink.


    Hajj: the imposition of God, this hypothesis on every Muslim adult, unable to afford a pilgrimage to the Sacred Mosque in Mecca, the Muslim performance of this duty once at least for those who can perform this duty.

      مواضيع مماثلة

      -

      الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة 29 مارس - 10:34