موقع قف وناظر

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
موقع قف وناظر

اسلامي ثقافي حواء وادم موقع قف وناظر ملتقى العالمي مجلة قف وناظر منتدى عالمي فنانين ومشاهير نجوم علماء وموسوعه

• إرسال موضوع جديد
  • إرسال مساهمة في موضوع

De vreemde vraag verrast Valverde voor de positie van Lyon

Crazy Love20
Crazy Love20
مستشارين الادارة العامة
مستشارين الادارة العامة

De vreemde vraag verrast Valverde voor de positie van Lyon Empty De vreemde vraag verrast Valverde voor de positie van Lyon

مُساهمة من طرف Crazy Love20 الثلاثاء 19 فبراير - 1:01

De vreemde vraag verrast Valverde voor de positie van Lyon

Barcelona-coach Ernesto Valverde bevestigde de bereidheid van zijn team om dinsdag in de eerste etappe van de Champions League-finale tegenover Olympique Lyon te staan.

Hij zei Valverde, tijdens geciteerd door de krant "Marca" Spaanse statements: "We zaten te wachten voor dit spel voor een tijdje, en ik denk dat hetzelfde gebeurd met de korting, we weten dat ze geen enkele wedstrijd hebben verloren, zijn ze sterk in hun eigen rechtbank en zal een ingewikkelde match."

Hij voegde eraan toe: "Barcelona verdedigende team Ieder mens heeft een bepaalde mening, vind ik deze vraag voor mij een verrassing, misschien wel in het spel niet veel kansen heeft gecreëerd, maar een aanvallende team, en ik heb niet veel te zeggen hebben, zullen we morgen zien?".

Op de uitsluiting van het toernooi in de afgelopen jaren, legde hij uit: "Dit betekent dat het toernooi is moeilijke en complexe uitdagingen voor ons om ze te overwinnen, en het was ook dat we niet laten zien goed uit ons land, en dit jaar hebben we overwinningen behaald in belangrijke wedstrijden, tegen Tottenham en Inter Milan."

En de positie van Oomteta, vervolgde: "Ik heb niet met hem praten, en de aanwezigheid in de lijst omdat hij medische verklaring, samen met de blootstelling Vermaelen letsel, is een geweldige speler, en we zullen zien morgen zal het spel in de lijst en vervolgens op de startlijn te gaan."

"Ze zijn altijd aan het aanvallen en sterk, ze zullen proberen ons onder druk te zetten, we moeten proberen te winnen, we weten dat er nog een spel is, maar het zal verkeerd zijn om te denken," zei hij. In dat ".

"Toen we bij deze game kwamen, zei iedereen dat de tegenstander zwak was en dat hielp ons niet.We verloren één game.Laten we niet praten over het verleden.We moeten de bal niet verliezen aan Lyon.

En hij vervolgde: "Mindy en anaplasty grote spelers, en we moeten alle spelers van de teams die we onder ogen te respecteren en zal niet ontkennen dat een slechte beslissende speler en doelpunten en zal een verlies voor zijn team, en we zullen proberen om te profiteren van zijn afwezigheid."

Hij benadrukt: "Coutinho Het is mogelijk om het te starten, we zullen zien, en wanneer Suarez bevindt zich in het stadion, we weten dat hij kansen krijgt, speelde hij een half uur in de laatste wedstrijd, en hij een drie-verslag zou kunnen hebben?".

"Je denkt altijd aan de lange termijn en je hebt de wens om alles te winnen, waardoor je je richt op de volgende game." We zijn enthousiast over de Champions League, maar we zijn niet de enige kandidaat, "concludeerde Valverde.

Park Olympique Lyon komt dinsdag bijeen voor de heenwedstrijd tussen Barcelona en Frankrijk, voordat deze op 13 maart naar Camp Nou zal afreizen voor de terugreis in Camp Nou.

موقع قف وناظر |أفلام اون لاين منوعة|برنامج استضافة مفيدة|تحميل برامج|تحميل العاب|تحميل افلام أجنبية جديده|كل ماتتخيله ومالاتتخيله لدنيا الموقع العالمي قف وناظر www.abade.roo7.biz|اخبار نجوم الفن والمشاهير | بيع وشراء

• إرسال موضوع جديد
  • إرسال مساهمة في موضوع

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة 22 نوفمبر - 22:32